Na de economische crisis in 2001 heeft de Turkse economie zich de afgelopen jaren in rap tempo ontwikkeld. Door de economische groei is het besteedbaar inkomen toegenomen en ontstaat er een steeds grotere middenklasse. Het rapport ‘Turkey Income & Expenditure’ van Euromonitor geeft de belangrijkste trends in inkomsten en uitgaven van de Turkse consument. Conclusie: volop kansen voor Nederlandse bedrijven in de consumentengoederenbranche. Het volledige rapport kan worden opgevraagd door een e-mail te sturen naar turkije@info.evd.nl.
Bron: Euromonitor online

zakeninturkije
Aenean volutpat elit purus. Suspendisse potenti. Cras eu pharetra felis, in lobortis erat. Pellentesque vel felis felis. Integer viverra, orci id suscipit eleifend,
Zie ook
Toeristen maken grote comeback in Istanbul nu buitenlandse aankomsten stijgen
Het aantal buitenlandse toeristen dat in de metropool Turkije aankomt, is in het eerste kwartaal van het jaar meer dan verdubbeld, zo bleek donderdag...
Turkije moet een van de grootste producenten van zonnepanelen worden
Turkije wil zijn productiecapaciteit voor zonnepanelen tegen 2023 verhogen tot 9.110 megawatt en op dat gebied tot de drie grootste producenten ter wereld behoren,...
Mustafa Akpinar schrijft een boek over Effectief omgaan met je tijd
Mustafa Akpinar, Lecturer/Researcher Communication and Research at HAN University of Applied Sciences heeft een boek geschreven over "Effectief omgaan met je tijd"
In tijden waarin...
Het volume van e-commerce in Turkije bereikt $ 20 miljard
Het volume van e-commerce in Turkije bedroeg in 2019 136 miljard Turkse lira (bijna $ 20 miljard), zei de minister van Handel van het...