Istanbul is dit jaar één van de drie Culturele hoofdsteden van Europa en daarom heeft Google vandaag een speciaal logo geplaatst op de homepage van Google Turkije. Het Europees Parlement kiest elk jaar een culturele hoofdstad van Europa. Het doel hiervan is de rijkdom, de verscheidenheid en de gemeenschappelijke kenmerken van de Europese culturen tot hun recht te laten komen en ertoe bij te dragen dat de burgers van de EU elkaar beter leren kennen.
Bron: http://www.websonic.nl/nieuws/012010/doodle_istanbul_culturele_hoofdstad.php

zakeninturkije
Aenean volutpat elit purus. Suspendisse potenti. Cras eu pharetra felis, in lobortis erat. Pellentesque vel felis felis. Integer viverra, orci id suscipit eleifend,
Vorig artikelGefco werkt voor Siemens en Bosch in Turkije
Volgend artikelTurkije blokkeert 3700 websites
Zie ook
Toeristen maken grote comeback in Istanbul nu buitenlandse aankomsten stijgen
Het aantal buitenlandse toeristen dat in de metropool Turkije aankomt, is in het eerste kwartaal van het jaar meer dan verdubbeld, zo bleek donderdag...
Turkije’s eerste koffiemuseum in Safranbolu
Het eerste en enige koffiemuseum van Turkije is gevestigd in het district Safranbolu in de noordelijke provincie Karabük, dat op de Werelderfgoedlijst van de...
Turkije vierde meest populaire toeristische bestemming ter wereld in 2021
Turkije is Italië en de Verenigde Staten voorbijgestreefd en staat nu wereldwijd op de vierde plaats wat betreft het aantal toeristen dat het land...
Mozaïeken in de Hagia Sophia worden beschermd, bewaard
De presidentiële woordvoerder van Turkije herhaalde op 17 juli dat de Hagia Sophia-moskee voor iedereen zal worden geopend en dat de historische mozaïeken behouden...