Bij de uitreiking van de Istanbul Callcentre Awards 2010 is CCC Istanbul recent verkozen tot ‘Beste contactcenter’. Het in 2008 opgerichte bedrijf won in de categorie van servicecenters met maximaal tweehonderd seats.
‘In haar beoordeling lette de jury vooral op het contactcenter dat goed scoort op het vlak van klant- en medewerkertevredenheid. De volgende criteria zijn daarbij in ogenschouw genomen: leiderschap en planning, procesmanagement, HRM en prestatiemanagement. In al deze categorieën sprong CCC Istanbul er bovenuit’, aldus Meltem Karetekem, organisator van de onlangs gehouden Istanbul Call Center Conference & Expo.
Toegevoegde waarde
Het facilitaire contactcenter telt momenteel 150 agents, die voornamelijk voor opdrachtgevers werken uit de telecombranche, de reissector en financiële instanties. Evren Erbasol, contactcentermanager van CCC Istanbul, denkt te weten waarom zijn medewerkers de prijs gewonnen hebben. ‘Wij onderhouden voortdurend onze lange termijnrelaties en bieden onze klanten oplossingen die op maat gesneden zijn. Deze award bevestigt ons streven naar het leveren van service op hoog niveau en ook dat we van toegevoegde waarde willen zijn voor onze opdrachtgevers en hun klanten.’
Mocht je de Turkse taal beheersen, dan kun je de overige prijswinnaars van de Istanbul Callcenter Award hier aantreffen.
Bron: http://www.telecommerce.nl/nieuws.aspx?id=32200&utm_campaign=rss&utm_source=rss&utm_medium=rss