Kortingsketen DiaSa gaat haar activiteiten in het Anatolische kerngebied van Turkije uitbreiden. De keten van Carrefour wil door middel van investeringen en franchise meer dan 1500 nieuwe winkels aan zijn bestaande 900 vestigingen toevoegen.
“Turkije is, ondanks de nasleep van de economische crisis, weer terug op koers en laat daarmee een heleboel Europese landen achter zich”, aldus DiaSa directeur-generaal Fernando Gonzales Somoza. Uiteindelijk komen er 2600 DiaSa winkels in het land, die intotaal 6600 werknemers in dienst hebben.
Bron : Kantar Retail
Bron: http://www.ondernemersplein.nl/feed/aHR0cDovL3d3dy5yZXRhaWxuZXdzLm5sL25pZXV3cy8_aWQ9Mjk2NTcmcnNzPXRydWU=

zakeninturkije
Aenean volutpat elit purus. Suspendisse potenti. Cras eu pharetra felis, in lobortis erat. Pellentesque vel felis felis. Integer viverra, orci id suscipit eleifend,
Zie ook
Het volume van e-commerce in Turkije bereikt $ 20 miljard
Het volume van e-commerce in Turkije bedroeg in 2019 136 miljard Turkse lira (bijna $ 20 miljard), zei de minister van Handel van het...
De beroemde Damal-poppen van Ardahan worden wereldwijd verkocht
'Damal Doll House', speciaal gebouwd voor de productie en verkoop van Damal-poppen, een van de symbolen van de oostelijke provincie Ardahan, gaat binnenkort open....
Amerikaanse retail gigant Amazon richt zijn ogen op Turkse markt
Amazon kan zijn Turkse klanten al via zijn Duitse website bedienen, maar het lijkt dat ze ook in Turkije actief gaan worden.
Para Magazine meldde...
Turks bedrijf Arçelik neemt Pakistaanse bedrijf over
Arçelik,
de Koç Holding fabrikant voor huishoudelijke apparatuur, heeft middels een
schriftelijke verklaring op 20 juni naar buiten gebracht een overeenkomst te
hebben gesloten voor de overname...