7.5 C
Alba Iulia
maandag, augustus 8, 2022
No menu items!

TUI en Corendon stappen in jongerenmarkt

zakeninturkije
Aenean volutpat elit purus. Suspendisse potenti. Cras eu pharetra felis, in lobortis erat. Pellentesque vel felis felis. Integer viverra, orci id suscipit eleifend,

TUI en Corendon stappen in de jongerenmarkt. De reisorganisaties richten zich daarbij wel op twee verschillende markten. Waar TUI met het jongerenmerk Sunplugged komt, komt Corendon met het nieuwe merk Kids & Co, bestemd voor de wat jongere jeugd.
 
Volgens TUI-topman Steven van der Heijden moet Sunplugged gezien worden als een typisch hoogseizoenproduct. Om het product aan de man te brengen zal TUI bij de verkoop veel gebruik gaan maken van social media en de taal van jongeren spreken. Het accent bij Sunplugged ligt op vliegreizen naar de Middellandse Zee, maar ook andere bestemmingen worden aangeboden.
Corendon richt zich met Kids & Co meer op de overname van een zevental van de voormalige door TUI afgestoten KidsWorldClubs in Turkije,Griekenland en Portugal. Volgens Corendon-sales & marketingmanager Dick Gussen richt Kids & Co zich op de onderscheidende doelgroep van families met kinderen.
Bron: http://www.profnews.nl/977266/tui-en-corendon-stappen-in-jongerenmarkt

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here