Onderzoek door branding
valuation consultancy, the Brand Finance behoort Turkije tot de 19de meest waardevolle
Nation Brand met 487 miljard USD aan waarde.
Volgens de Brand Finance, is Turkije in de top tien
snelst groeiende merk tussen andere landen. Volgens hun “Nation
Brand” onderzoek, versterkt Turkije haar merkwaarde 114 miljard
USD in vergelijking met vorig jaar en laat, Oostenrijk, België, Griekenland en
enkele andere Europese Unie (EU) landen achter zich.
De VS leidt staat aan de top van de lijst met 15 triljoen
USD merkwaarde en China komt op de tweede op de lijst met 5000 miljard USD.
Bron: http://www.aa.com.tr/en/news/62219–s

zakeninturkije
Aenean volutpat elit purus. Suspendisse potenti. Cras eu pharetra felis, in lobortis erat. Pellentesque vel felis felis. Integer viverra, orci id suscipit eleifend,
Vorig artikelTAV gaat Abu Dhabi Airport terminal bouwen
Volgend artikelCorendon vakantie journaal live
Zie ook
Ottomaanse traditie van schuldaflossing “zimem” leeft voort in Turkije
Hoewel de Ramadan vooral bekend staat als een islamitische maand waarin de gelovigen vasten, gaat het voor moslims verder dan dat. Het is een...
Barco stelt Turkse Nederlander Erdem Soyal aan als VP
Barco heeft Erdem Soyal aangesteld als de nieuwe Vice President van zijn activiteiten in het Midden-Oosten en Afrika (MEA). Met meer dan 15 jaar...
'Hoe vast je in de ruimte?' En andere vragen die je hebt over Ramadan 2019
De Ramadan van dit jaar zal beginnen op de avond van 6 mei en zal worden waargenomen door honderden miljoenen moslims wereldwijd. Ramadan staat...
Istanbul als gastheer voor de World Halal Summit en Halal Expo
Istanbul zal volgende week twee grote bijeenkomsten organiseren op de wereldmarkt voor producten en diensten die voldoen aan de islamitische richtlijnen, bekend als halal.
Dit...