Veel
(kleine) modezaken die exclusieve kleding verkopen sluiten (gedwongen) hun
deuren, het is niet meer mogelijk om te kunnen concurreren tegen de webshops. Caner
Akcora, eigenaar Time for Moda (“webshop”), is met een idee gekomen waarmee hij
als het ware een gat in de markt boort. Hij verkoopt niet alleen exclusieve
merkkleding vanaf zijn webshop, maar past het begrip Customer Excellence in de breedste zin toe; hij verwelkomt klanten
ook op locatie of gaat indien gewenst nog een stap verder; hij komt
hoogstpersoonlijk bij de klant langs. Deze extra service wordt door veel
klanten als zeer prettig ervaren. “Wij gaan verder waar anderen ophouden”,
benadrukt Caner.
Het
bedrijf Time for Moda bestaat slechts vier maanden en heeft inmiddels al een tiental klanten die
regelmatig komen shoppen. Het maken van
winst vindt Caner nog geen must, continuïteit heeft een hogere prioriteit, vandaar dat de prijzen ook beduidend lager
zijn dan elders. Om dit formeel vast te leggen is er de laagste prijs garantie;
indien men elders in een winkel of webshop hetzelfde product ziet voor een
lagere prijs, dan wordt de prijs er op aangepast met 10% extra korting.
Time for
Moda heet mannen welkom die zowel zakelijk als privé de garderobe hoogwaardig
willen invullen. Zo is er een breed aanbod op het gebied van pakken, colberts,
jassen, broeken, pantalons, truien, overhemden, stropdassen, manchetknopen en
sokken. Enkele merken in het assortiment zijn: Luigi Borrelli, Brioni, Pal
Zileri, Valentini en Kashmir House.
Een
unieke actie voor alleen de lezers van zakeninturkije.nl: 10% korting op het
gehele assortiment! Geldig tot 14 juli 2014. Neem voor de voorwaarden contact
op via: info@timeformoda.nl of laat een bericht achter op www.timeformoda.nl.